!

 
Ja, men det gick ju bra med att uppdatera. Haha looool...
 
Okej, snabb resumé av vad som hänt senaste veckan: har varit på Solbacken med Janina, hängt med Linnea i spaet som vi har på jobbet, jobbat, insett att jag har alla symptom på utmattning/risk för att bli utbränd, firat min syster som fyllt 13 år, myst med katterna, fått hem en ny tvbänk och en liten byrå, haft filmkväll med Hanna och så idag tog min lillebror körkort.
Ja, som ni ser så har det mesta varit trevliga saker. Och just ja! Idag så beställde jag hem en julklapp till mig själv hehe. Berättar vad det är när jag fått hem den ;) Och på tal om julklappar så är jag snart klar med dom, så skönt! Har en julklapp kvar att köpa, sen är det färdigt och bara att börja slå in alltihop. Wiho!
 
Nu så ska jag tvätta bort ansiktsmasken som jag har i facet och sedan sova. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Anonym:

Så snygg 😍😍😍

Svar: Åh, tusen tack!😍😍
None None

Upp