lördag

Tänkte visa lite nytt som jag shoppat till köket - kökshanddukar och en matta. Tror dom blir perfekta i nya lägenheten.
 
Och så var det helg igen! Denna vecka har gått fort, men det är skönt och jag älskar lediga helger. 
Har haft lite problem med sömnen i veckan pga hostan som jag haft, har vaknat av hostattacker och det har känts som att jag ska kvävas. Men nu är hostan mycket bättre, den har nästan försvunnit helt, så det är superskönt. Tänkte nog försöka komma igång med träningen igen nästa vecka, har ju som inte kunnat träna nånting nu. Så vi håller tummarna!
Idag blir det först en lugn lördag, planerna är att städa lite och sedan förbereda för fest hemma hos mig. Blir nog kul!
Vi får se om vi hörs något mer i helgen, annars så önskar jag er en trevlig helg. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - carolines:

Riktigt snygg! Och så söt kisse:)

#2 - - Days by Johanna:

Skönt hostan nästan är bättre!

Hoppas ni får en trevlig fest

Upp