Min onsdag

//Har haft tvättdag idag, så har sprungit upp och ner till tvättstugan hela dagen.//
 
 //Tog en promenad till Ica för att hämta ut ett paket.//
 
 //Världens mest oglamorösa matbild haha, men dagens middag blev linssoppa och varma mackor.//
 
 //Paketet som jag hämtade ut, innehöll bl.a ett fuktserum som ska bli spännande att testa.//
 
Ja, men där har ni några bilder från min dag. Har haft en ledig dag och har mestadels bara tagit det lugnt. Det behövdes, för nu jobbar jag 9 dar i sträck.
Testade göra linssoppa till middag och det blev supergott! Så det ska jag absolut göra fler gånger.
Har även träffat Hanna en sväng under dagen och bakat, så det känns verkligen som en produktiv dag även fast jag inte gjort så många speciella saker.
Nu så kollar jag på youtube och väntar på Emelia som ska komma förbi en sväng och sedan ska jag sova. pusshej!
 
pics | |
#1 - - Linda:

Härligt med dagen i bilder :-)

#2 - - Anita:

Åh, skulle också behöva boka tvättstugan....!!

#3 - - JoJo:

det låter som att du har haft en bra onsdag :)

#4 - - carolines:

Tyckte din mat såg supergod ut :)

#5 - - Prietha:

Skönt att få mycket gjort!

Upp