Paket & hosta

 
Idag efter jobbet så for jag på Ica för att hämta ut ett paket med lite påfyllning av produkter. Jag har ju kört på Tikeis mineralpuder som bas senaste året, men nu tänkte jag testa på flytande produkter igen. Fick lite tips från Hanna som också har kört på Tikei senaste tiden. Primern här ovanför har jag testat sen innan och den gillar jag! Pudret blir nytt, så det ska bli spännande att testa.
 
För övrigt så är jag såå trött idag och det beror mestadels på att jag knappt sovit något inatt. Anledningen till de är för att jag har fått sån jäkla hosta, hostar typ ut lungorna. Men när väckaren ringde vid 04 så var det bara att stiga upp ändå. Hoppas på att denna jäkla hosta ger sig snart. Surt är det, hade tänkt träna idag men det får bli vila istället. pusshej, vi höres!
beauty | |
#1 - - JoJo:

det är alltid kul att hämta ut paket trots att man vet vad som är i :)

sv; ja, grymt bra box enligt mig! :) haha ja, helgerna går alldeles för fort :P

#2 - - MADDISENJ.SE:

Ville kika in och berätta att jag är tillbaka i bloggen och känner att motivationen hittat tillbaka! Hoppas du vill fortsätta kika in hos mig :) Hoppas du har fått en bra start på den nya veckan! Jobbigt med hosta dock :/

#3 - - Anita:

Kul med nya produkter.. ! :D
Hoppas hostan ger sig snart.. Såå jobbigt :( Kram

#4 - - Jessica Högberg:

Jobbigt!! Krya fort

#5 - - Days by Johanna:

Usch för hosta!

#6 - - Prietha:

Krya!!

#7 - - Johan:

Det är alltid kul med nya grejer och paket sådär :)

SV: Ja det verkar ju så! Jag skulle gärna ha lite större vardagsrum, för jag vill ha in större högtalare ;) haha

Upp