'Sometimes in our lives we all have pain, we all have sorrow. But if we are wise, we know that there´s always tomorrow.'

Ber om ursäkt i förväg för dåliga bilder, skärpan och ljuset var tydligen inte på min sida. Men tänkte visa iaf vad paketen som jag hämtade ut igår innehöll.
 
 Beställde lite till nya lägenheten - två ljuslyktor och nya handdukar + underkläder som inte fick va med på bild hehe. 
 
 Påfyllning av dagkrämen och en ny facialscrub.
 
 Och så lite påfyllning till håret - ett torrschampo och balsam.
 
Så var värsta dagen i veckan över. Japp, jag gillar verkligen inte tisdagar. Då föredrar jag till och med måndagar haha.
Det var riktigt tungt att stiga upp imorse, men till slut så tog jag mig till jobbet. Har varit trött och grinig men överlevt dagen ändå. Efter jobbet så körde jag ett kort träningspass här hemma. Kan verkligen tipsa om appen "7 minutes", snabb hemmaträning som ändå är sjukt effektiv! Kommer köra på den appen de dagar som jag inte riktigt har tid att ta mig till gymmet, så man ändå kan få sig ett litet träningspass.
 
Imorgon så ska jag ta en sovmorgon, har blivit många tidiga morgnar nu, så det ska bli skönt. Sedan så jobbar jag ett kvällspass och det är väl ungefär dom planerna jag har för morgondagen.
Vi hörs, pusshej!
beauty, vardagligt | |
#1 - - carolines:

Älskar det torrschampot :)

#2 - - MADDISENJ.SE:

Åh tack så jättemycket <3 Kul med lite nytt!

#3 - - Johan:

Hoppas att det kändes bättre idag!
Jag kanske ska testa 7 minutes, har hört flera som tycker den är bra...

SV: Okej... så då är du inte alls ledig förrän i helgen?

Upp