tisdag

Ber om ursäkt för smutsig spegel och stökig bakgrund, men hey, så kan det va.
 
Alltså jag måste bara börja med att klappa mig själv på axeln, senaste tiden har jag faktiskt varit duktig på att lägga mig i tid på kvällarna och det är så himla skönt. Jag hoppas på att detta kommer hålla i sig nu!
Dagen har för övrigt varit bra, förutom hostan såklart. Men det har känts lite bättre och nu har jag då iaf varit och handlat hostmedicin, så hoppas att den är helt borta snart. Annat som jag har hunnit med idag är att jobba, städa lite och badat. Just nu så sitter jag i min nya morgonrock men tänkte ta in alla sängkläder nu som jag hängde ut för lite vädring och sedan renbädda sängen och lägga mig, så det inte trots allt blir en sen kväll ikväll.
pusshej!
vardagligt | |
#1 - - JoJo:

jag måste också försöka börja lägga mig i tid på kvällarna och ge fan i telefonen när jag väl har lagt mig. haha :P

sv; men tack tjejen!! :) hihi ja, men precis. jag håller med :D

#2 - - Anita:

Finis :D

#3 - - Days by Johanna:

Skönt när man kommer i säng i tid på kvällarna, man blir så mkt piggare och gladare dagen efter.

#4 - - Johan:

Åh, att lägga sig i rena lakan är typ oslagbart! :D

SV: Det är det verkligen inte :)

Upp