Inspo

 
Jag är en person som blir väldigt inspirerad av olika quotes när det kommer till träning och hälsa. Så anteckningsboken som jag köpte för ett tag sen ska fyllas med lite olika sådana. Här ovan ser ni några som jag hunnit skriva ner.
hälsa | |
#1 - - Netti Starby:

Åh vad kul! :-D Kramis

#2 - - JoJo:

jag blir också inspirerad och motiverad av tränings och hälso quotes! :D

sv; men tack fina du! så glad jag blir! :)

#3 - - Liene Svärd:

Bra motivering :) tycket det är skönt att ens vänner och familj ser förändring bara om 8 veckor haha, för ifall man misslyckas gör det inget, sen är det bara ta sig upp igen och börja om igen.

#4 - - Johan:

Citat och liknande kan vara så träffande ibland och ibland känner man bara att "wow, sådär är det verkligen!"

SV: Det kan jag förstå att det gör!
Då vet du att du trivs i området också, det är ju alltid bra att veta redan från början :)
Låter som att du kan få plats med en hel del möbler där då, när rummen är så stora? :)

#5 - - Anita:

Kul :D

#6 - - Prietha:

Såå inspirerande!

#7 - - Jessica Högberg:

Gillar särskillt den sista... haha

Upp