The best project you'll ever work on is you.

Såhär blev naglarna! (Ber om ursäkt för skrynklig hand haha, hade precis duschat.
 
Och så var det lillördag igen, onsdag och dagen har varit riktigt bra. Det enda dåliga har varit att jag sov för länge och har blivit snorig och täppt i näsan, men what to do.
Började dagen med att väga mig och vågen visade minus, yaay. For sedan på jobbet vid 13 tiden och började där med möte innan dagen fortsatte och jag körde kvällspass. Sen jag kom hem så har jag hunnit diska och tagit ett bad, haft både olaplex och hårinpackning i håret, så nu kommer det bli superlent och mjukt.
I nuläget så kollar jag på lite youtubevideos men ska nog strax göra mig klar för sängen. Imorgon väntar kontraktskrivning och jobb.
Ha det bäst!
beauty, vardagligt | |
#1 - - Anita:

Himla snygg färg!! Den gillade jag :D

#2 - - Johan:

Vänta lite nu, har jag missat något här? Har du fått tag i en ny lägenhet, eller vad är det för kontrrakt? :)

SV: Ja, det är kul att se tillbaka på året sådär, men det där var bara halva året, så nu kan du läsa andra halvan också :P haha

Okej, Det låter som mindre mjölk än vad det var i det receptet jag testade, men är inte helt säker. Ska testa ditt och se om det blir bättre :)

#3 - - JoJo:

så snygga naglar, älskar färgen du har på dom! :D

sv; det tycker jag att du ska göra också. kan verkligen rekommendera deras läpprodukter! :D

Upp