Update

 
Hejsan!
Hur är läget med er? Hos mig är det bra, igår hade jag en skitdag men idag är det mycket bättre hehe.
Jag sov ut imorse och for sedan iväg för att jobba ett kvällspass. Dagen gick relativt fort och här hemma så har jag hunnit med ett träningspass och käka kvällsfika som blev fruktsallad med soygurt och toppat med kakaonibs, min nya favorit!
Imorgon så är det dags för invägning igen och jag är faktiskt nervös över det. Det blev väldigt mycket onyttigt i helgen, så jag är ganska säker på att vågen kommer visa på plus. Men jag får ta det imorgon, ska försöka att bara fortsätta kämpa ändå. Och så länge jag inte gått upp typ 5 kg så ska jag väl vara nöjd haha. Återkommer med resultat!
Nu ska jag hoppa in i duschen, renbädda sängen och sedan sova gott. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - carolines:

Soygurt är ju så himla gott!

Upp