Never give up because great things take time.

Dagens middag!
 
Min torsdag blev inte riktigt som det var tänkt, men den blev jättebra ändå! 
Hoppade in och jobbade ett frukostpass imorse pga sjukdom. Efter det så for jag hemåt igen och började storstäda lägenheten. Det behövdes verkligen, nu känns det så fräscht här hemma! Samtidigt så väntade jag på min matleverans som till slut kom och oj så smidigt. Kommer absolut beställa hem mat fler gånger, kanske inte varje gång man ska handla men dom gånger jag inte har möjlighet att låna bil.
Efter att ha städat och packat in alla matvaror så gjorde jag mig klar för att åka till Furuögrund med vännerna. Dom ville testa på deras räkmackor som det pratas mycket om. Jag som inte tycker om räkor valde istället en ceasarsallad som var supergod. Mätta och belåtna så åkte vi hemåt igen och sen jag kom hem så har jag lagat mig en matlåda till morgondagen och nu ska jag diska undan det innan jag går och lägger mig. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Netti Starby:

Vad roligt att det var så smidigt att beställa hem mat och det måste jag också testa! :-D Kramis

#2 - - Days by Johanna:

Ser riktigt gott ut.

#3 - - Days by Johanna:

Hoppas du har en bra söndag!

#4 - - JoJo:

men mums vad gott! :D

#5 - - Liene Svärd:

Tack så mycket :)

Gott och hälsosamt det ser ut.

#6 - - Jessica Högberg:

Härlig och produktiv dag!

Upp