Nothing is more beautiful than a real smile that has struggled through tears.

Älskade syster<3
 
Igår så sket jag faktiskt i städningen, packade ihop en väska och åkte till Byske. Har mest umgåtts med syrran, vi har hoppat studsmatta, lekt med kameran, blåst såpbubblor, spelat The Sims och pratat halva natten. Det är så mysigt med lite syster tid och göra saker som man hittade på när man var yngre.
Idag så tog vi sovmorgon och på eftermiddagen så åkte vi till stan, hämtade upp Vincent och for iväg o handlade. Sedan så landade vi hemma hos mig med middag från Max.
Både Vincent & Sandra sover här inatt och imorgon så ska vi möta upp mamma på stan och efter det så åker jag iväg till Piteå för festande och PDOL. 
Spår en bra helg!
vardagligt | |
#1 - - Liene Svärd:

Tack så mycket :D

Låter kul med studsmatta. var länge sen jag hoppade på sån.

#2 - - Johan:

Ibland behöver man sådana dagar och sådan tid också och då får städningen stå åt sidan, med all rätt :)

Hoppas helgen blir lika bra som du hoppades!

SV: Ja den var ganska kul att både läsa och fylla i tyckte jag, så gör den gärna du också, listan! :)

#3 - - Days by Johanna:

Låter som härliga dagar.

Upp