Stockholmstrippen

Två till bilder från Stockholm.
 
Okej, en snabb resume från Stockholmsresan.
Vi flög ner tisdag kväll och tillbaka hem igen på torsdag förmiddag. Så vi hade i princip endast en heldag i Stockholm, men vi lyckades klämma in det vi ville göra.
När vi landade på tisdagen så letade vi upp hotellet och checkade in, sedan for vi på Donken och åt en sen middag innan vi strosade runt lite och sen var det läggdags.
Onsdagen startade vi med brunch på ett American Pancake ställe. Sedan så gick vi på stan en sväng och shoppade. Eller jag shoppade ingenting, utan det får bli nästa gång jag åker till Stockholm. När vi kände oss nöjda så for vi på Grönan och åkte lite karuseller. Efter det så for vi till Gamla Stan och hittade en mysig restaurang att käka på. Sedan så gick vi runt lite och kom till slut till hotellet.
Och så flög vi hemåt på torsdagen.
Blev en perfekt liten tripp och jag längtar redan till nästa resa!
 
Just nu så sitter jag och kollar på Greys, bloggar och ska äta en macka innan jag lägger mig. Imorgon så jobbar jag min sista arbetsdag och sen så är det SEMESTER! Äntligen!
härliga häng | |
Upp