Tidsinställt

 
Passade på att göra ett tidsinställt inlägg igår när jag ändå satt vid datorn. Så i nuläget så sitter jag på jobbet och förmodligen räknar ner haha. Slutar 13.45 och då är det semester! Har längtat efter de så galet mycket.
Efter jobbet så drar jag hemåt och gör mig redo för kvällen, är nämligen bjuden på fest då.
Jag hoppas på en bra fredagkväll både för mig och för er, pusshej!
jessicas | |
#1 - - Jessica Högberg:

Hoppas den blev toppen!

#2 - - Johan:

Wohoo, hoppas att ferren blev bra, precis som helgen och att du njuter ordentligt av din semester nu! :)

SV: Det känns väldigt bra att vi fortfarande kan vara vänner, men samtidigt känns det som sagt väldigt tomt och konstigt just nu. det lär det nog göra ett bra tag framöver, men ur ett längre perspektiv tror jag helt klart att det blir bäst för alla.

Upp