Onsdag

 
Okej, i det här inlägget så kommer jag låta som en shopaholic, men det är jag inte haha.
Tidigare i veckan så fick jag hem ett paket med grejerna som ni ser på bild. En axelremsväska och ett par sneakers. Var i behov av både nya skor och en liten väska, så dessa kommer användas flitigt i sommar.
Sedan så fick jag ett sms när jag var på jobbet att min nya telefon har kommit, äntligen! Jag lämnar nu iphone och testar på Samsung. Är hittills så himla nöjd!
Oooch så har jag köpt lite nya möbler idag. Blev balkongmöbler, längtar tills dom kommer så jag kan göra det fint där.
Som sagt, mycket shopping på senaste tiden men det har bara varit saker som jag behöver, så jag är nöjd!
 
Sitter just nu i soffan och håller på att somna, så jag tänkte faktiskt göra mig redo för sängen nu och göra en tidig kväll. Blir bra de. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - J:

Snyggt!!

#2 - - Linda:

Snygga!!

#3 - - Liene Svärd:

Tack :)

Fin väska och skor.

#4 - - Jessica Högberg:

Härligt med shopping ju!!

#5 - - JoJo:

men så snygga skor!! :D älskar vita sneakers <3

#6 - - Tilda Barkselius:

Himla snygga skor!

Upp