30 frågor

 
 
1. Vilken svordom använder du mest?
Fan & helvete.
 
2. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det är väldigt olika, beroende på hur jag jobbar. Jobbar jag frukost så står den på 04.00 och jobbar jag kväll så är det väl oftast 10.00.
 
3. Vad gör du hellre - tar bilden eller är med på bilden?
Tar bilden.
 
4. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet.
 
5. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen?
Går på toa och sedan så ger jag katterna mat & vatten innan jag börjar göra mig redo för dagen.
 
6. Kan du vissla?
Yes, det kan jag.
 
7. Du får ledigt idag, vad gör du allra helst?
Då skulle jag ta en sovmorgon och sedan laga en god lunch som jag skulle äta framför någon favoritserie. Och sedan så skulle jag antingen bara ha en lugn dag hemma, eller kanske ta en promenad och sedan träffa någon kompis eller familjen.
 
8. Vem var den senaste som ringde dig?
Annelie.
 
9. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, ja det har nog hänt.
 
10. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat då?
Johan. Jag hette faktiskt det först, då läkarna trodde att jag var en kille haha.
 
11. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jessica tror jag dom valde för att dom tyckte om det. Mina mellannamn är släktnamn, har ett från mammas sida av släkten och ett från pappas sida.
 
12. Vilken är den dominerande färgen i din garderob?
Svart.
 
13. Vilken är din favoritfärg?
Svart & rosa.
 
14. Har du gjort någonting olagligt någon gång?
Well, jag drack alkohol innan jag fyllde 18 men det är väl de.
 
15. Vad är du allergisk mot?
Ingenting, tack och lov.
 
16. Hur många syskon har du?
4 stycken.
 
17. När skrattade du hysteriskt senast?
Det måste ha varit i lördags då, I guess.
 
18. När flög du senast?
Hmm.. Det var när vi åkte hem från Rhodos.
 
19. Vad har du för färg på tandborsten?
Den är lila just nu.
 
20. Pratar du några andra språk?
Pratar flytande engelska och så kan jag lite tyska, som jag läste i högstadiet.
 
21. Hur ser dina sovkläder?
Haha, jag har nog världens fulaste sovkläder. Antingen så har jag min pyjamas med Svampbob på eller min kattpyjamas (ja, man kan tro jag är typ 10 men jag är faktiskt 22 år). Tur jag är singel;)
 
22. Har du gråtit offentligt?
Det har nog hänt, men jag hatar verkligen att gråta inför folk så det händer väldigt sällan.
 
23. Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop.
 
24. Vad var det senaste du åt?
En risifrutti.
 
25. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23 år. Tur det är långt kvar till nästa, får sån åldersnoja haha!
 
26. Vad har du med dig in på bion?
Popcorn eller varma chips.
 
27. Vilken är din favoritfrukt?
Banan.
 
28. Vad har du för väder just nu?
Det börjar vara vårväder nu, soligt och ljust ute. Älskart!
 
29. Gillar du din boendesituation?
Just precis nu - nej! Bor i ett flyttkaos haha, men det kommer bli så bra sen med en större lägenhet.
 
30. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu?
Antingen ligga i sängen och sova eller bara dra utomlands haha.
lista | |
#1 - - JoJo:

så roligt att få veta mer om dig tjejen :)

sv; vad kul att du gillar inlägget :D

#2 - - Natalia Richardson:

Rolig lista.
Få jag låna till min blogg?

Upp