Bio & betald resa

 
Åh vad jag älskar lediga dagar! Går runt med en stress- och panikkänsla konstant nu, så att få vara hemma och landa lite känns skönt.
Min torsdag blev väldigt lugn, gjorde inget speciellt under dagen. Men på kvällen vid halv åtta ungefär så träffade jag Hanna & Emelia, då vi skulle betala in det sista till resan. It is really happening, ska bli så kul! Sedan så for vi på bio och såg nya Skönheten & odjuret och den var verkligen så himla bra!
 
Uppdatering om flytten också - fick ett samtal från hyresvärden igår. Han hade varit och besiktigat lägenheten och de ville slipa upp och olja in golven i vardagsrummet och nåt till rum (minns inte vad han sa hehe) då de började va lite slitna. Så flytten skjuts upp, jag får mest troligt nycklarna nästa torsdag istället. Känns såklart trist, men samtidigt så handlar det ju bara om en vecka och det blir bra att få fräscha golv och så slipper dom göra det sen.
 
Nu är jag så trött, så nu ska jag ta och lägga mig. Ville bara ge er en liten update. Gonatt!
ego pics | |
#1 - - elin:

åh så roligt med bio!! :)

#2 - - A W:

Såg den här om veckan och den var verkligen grym! Satt med gåshud genom hela filmen!

#3 - - Bella:

Vad skönt ändå att få det renoverat, kram!

#4 - - Days by Johanna:

Var skall ni åka? Aldrig fel med nyslipade golv.

#5 - - Jessica Högberg:

Lycka till med flytt och resa!

#6 - - freja:

Jobbigt att gå runt med sådana känslor, vet hur det är :( Skönt med ledig dag iallafall och bio var ju inte helt fel :) kramar !

Upp