Blogday

 
Heej! Jobbigaste känslan - jag har trott att det har varit fredag idag, så när jag slutade jobba kändes det så bra. Tills jag insåg att det bara är torsdag... Så en arbetsdag kvar innan helg, men dagarna går ju så fort nu så det ska nog gå bra.
Idag så har jag förutom att jobba packat och tvättat. Jag flyttar ju för tusan snart, så nu blir det att packa i sinne. Känns så spännande!
Just nu så är jag såå trött, så det kommer bli en tidig kväll för mig ikväll. Ska kika på kvällens avsnitt av tunnelbanan, hämta in sista tvätten och sen lägga mig direkt efter det. Ha de bäst, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - JoJo:

fina du! :)

sv; tack själv! :) jaa, jag längtar massor! hihi! :) ny är ju världens bästa stad <3

#2 - - Johan:

Haha, känslan när man inse att det visst var en dag kvar innan helg, den är inte go ;)
Hoppas det har gått bra att jobba idag iaf, för nu är det ju faktiskt helg, på riktigt :)

#3 - - Natalia Richardson:

SPÄNADE med flytt,men Mycket innan att göra.
Hoppas du ska trivas i ditt nya hem.

Upp