***

Passar på att bjuda på en bild från Rhodos, bara för att jag längtar efter värmen.
 
Okeeej, blev inte riktigt en så tidig kväll som jag tänkte i torsdags. Hanna hörde av sig och frågade om jag var hemma och såklart så träffar jag hellre henne än sitter hemma i soffan. Så hon hämtade upp mig, vi hämtade Emelia och sedan så åkte vi en liten sväng i hennes nya bil.
Idag, fredag (eller igår kanske man säger nu) så jobbade jag och efter jobbet så blev det storhandling med mamma & Annelie. Fick även låna lite flyttkartonger av mamma, så jag kan packa ihop resten av lägenheten.
Nej, usch så trött jag är, så nu blir det att stänga igen datorn och gå o lägga mig. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Bella:

Vilken härlig bild!

#2 - - Anita:

Vackert !

#3 - - Tilda Barkselius:

Härligt ni åkte ut på en runda :)

#4 - - Days by Johanna:

Förstår du längtar tillbaka, vacker bild

#5 - - freja:

Så härlig bild :)

Upp