Ett lite positivare inlägg

Haha, look at this cutie!
 
Nu tänkte jag slänga in ett lite positivare inlägg hehe. Jag har haft en mycket bättre dag idag, tack och lov.
Igår kväll när jag slutade jobba så mötte jag Emelia för att få prata av mig och ta en långpromenad och vi bestämde då även att promenera idag också. Så himla härligt det är alltså, att ta en promenad i den friska luften med en fin vän. Har även läst om tips för personer med GAD att motion, både vardagsmotion och hårdare träningspass, är bra - så ska verkligen försöka hålla det nu, inte bara för att gå ner i vikt och bli hälsosam utan också för att det är bra för mig.
 
Annars så har jag jobbat idag också och nu är det äntligen helg! Imorgon så blir det en lugn dag och sedan fest på kvällen, är så taggad. Söndagen har jag inga planer för, utan det blir nog en lugn dag.
Ha en toppenhelg hörrni, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Anita:

Härligt när de är bättre! :D

#2 - - Days by Johanna:

Härligt med promenader :)

#3 - - Liene Svärd:

Skönt med promenad nu :) börjar bli så vårligt.
Söt katt.

#4 - - JoJo:

hoppas att veckan har börjat bra för dig :)

sv; ja deras boxar är alltid såå bra! :D bara ärlig fina du :)

#5 - - Jessica Högberg:

Yeah, solen kommer nu också!

#6 - - Prietha:

Så söt!

Upp