Inte en bra dag

Bildresultat för ångest

 
Idag har jag haft världens sämsta dag. Dessa dagar med ångest kan gärna få dö ut, tack.
För det första så sov jag fruktansvärt dåligt inatt - hade sjukt många drömmar och vaknade lite då och då. Så bara när jag vaknade så var jag trött och irriterrad. Hittade inte åt min nässpray heller som jag behövde. Frågan är ju hur den kan försvinna när jag bor själv och ingen annan använder den? Jaja, det är ju ändå så typiskt en sån här dag.
Sen har jag haft den ständinga oron och ångesten i kroppen, som har smygit sig på mer och mer under dagen. Så när jag satt på jobbet så brast det till slut. Tur det var lugnt just då, så jag kunde låsa in mig på toan för att torka tårarna.
Sedan har jag fått kämpa mig igenom resten av kvällen, kämpat för att hålla oron under kontroll och att inte brista ut i gråt.
Dessa dagar känner jag mig så hjälplös och det enda jag vill göra är att kunna stänga av alla känslor och ligga under täcket.
 
I know, detta kan nog klassas som världens tråkigaste inlägg men allt kan inte vara glitter & glamour heller.
Jag tänkte skriva ett inlägg också om generaliserat ångestsyndrom, bara lite snabbt förklara vad det innebär, för er som undrar och vill förstå lite bättre (även om det är svårt att förstå när man inte har de själv).
pusshej!
jessicas | |
#1 - - Anita:

Usch trist..

Upp