Min måndag i bilder

//Måndagens facelook//
 
 //Har ni smakat denna? Jag tycker att den är ok, men det är inte min favorit//
 
 //Redo för en powerwalk (måste hänga upp spegeln i nya lägenheten, så man slipper huka sig haha)//
 
 //På väg att möta upp Emelia och enligt Runkeeper så gick vi ungefär 6,95 km//
 
Yes, där har ni min måndag i bilder. Jobbade ett kvällspass och så blev det en powerwalk med Emelia som avslutning på dagen.
Och idag så är det en ny dag. Tisdag och enligt mig värsta dagen i veckan. Men nog ska man ta sig igenom denna dag också. Jag jobbar 13.15 - 21.15 och efter jobbet så ska jag bara landa hemma och försöka göra en tidig kväll.
Tur jag hade lite bilder att bjuda på känner jag, för jag har då ingenting att skriva haha. Vi får höras, pusshej!
pics | |
#1 - - Prietha:

Måste testa den!

#2 - - Days by Johanna:

Låter som en bra måndag, hoppas du överlevde tisdagen

#3 - - Liene Svärd:

sv: jaaaa blev så sugen på kokostoscakaka nu, jag gav ju bort hela.

Fin du är.
Har smakat några celsius men inte den, gillade inte dem jag smakade så mycket så jag köper det inte. Vet inte varför men bara gillar inte smaken.

#4 - - Anita:

Härligt med en Pw :D

#5 - - A W:

har varit så sugen på att testa den :D Får passa på att njuta av den i det fina vädret någon dag <3

Upp