Natti natti

 
Lite wanties till nya läggan!
 
Alltså min stressnivå för denna vecka är inte nådig! Ska packa ihop resten av lägenheten och förhoppningsvis få börja flytta (och nu inser jag varför jag hatar att flytta - streeess) och så har jag ett projekt på jobbet som jag jobbar på själv, en relativt stor och krånglig bokning - streeess. Just nu så skulle jag bara vilja spola fram tiden, typ sådär till den 20e maj då vi drar till Magaluf... Nej, men jag hoppas jag överlever denna vecka.
Ber om ursäkt i förväg, då jag gissar att bloggen kommer få lida lite. Meen hoppas på att kunna bjuda på lite inredningsbilder snart då, det är ju alltid nånting.
 
Och om någon undrar varför jag uppdaterar så sent - jag vet inte, det undrar jag också haha. Är så trött och har ingen energi alls (har varit helt utmattad på senaste tiden) men kan ändå inte sova. Vet ju vad det beror på nu och jobbigt är de. Men det är väl bara att försöka ändå, så nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och pröva att sova. Wish me good luck och ni får ha det så bra, pusshej!
jessicas | |
#1 - - Anita:

Snygg soffa! :D

#2 - - Bella:

Snygga wanties!

#3 - - Johan:

Tiden går fort och snart är det maj :)

SV: Härligt!
Hoppas du hinner ta hand om dig själv lite denna veckan också, även om det är mycket att göra! :)

#4 - - Tilda Barkselius:

Inredningsbilder är ju underbart så gör inget att bloggen får lida lite fram tills dess!

Upp