Nattligt inlägg

 
Jamen hallå, här kommer alltså en liten uppdatering sådär mitt i natten hehe. Anledningen till att jag inte uppdaterat senaste veckan är så enkel som att jag har jobbat en massa, så jag har inte haft tid eller ork tyvärr. Sedan så har mitt internet krånglat, men nu verkar det funka och jag har lite energi över till att uppdatera.
Vad har då hänt senaste tiden förutom jobb? Well, inte så mycket egentligen. Förutom att jag har nu sagt upp denna lägenhet och insett att flytten närmar sig verkligen.
Och det absolut roligaste - jag ska till Magaluf!! Jag och tjejerna har pratat så länge om att åka utomlands och nu blir det äntligen av. Tyvärr så åker vi inte hela gänget, men det blir jag, Hanna & Emelia. Det ska bli så himla roligt och det är kul att ha något att se fram emot. 20e maj så drar vi!
 
Nu ska jag stänga igen datorn, tvätta bort sminket, borsta tänderna och gå o lägga mig. Är ju trots allt en ny dag imorgon också. pusshej!
ego pics | |
Upp