Produktiv dag

Dagens naglar fick bli rosa chrome, visst blev dom dösnygga?!
 
Ja, alltså jag har haft en sjukt produktiv dag idag. Jag har varit helt ledig idag, vilket var så skönt! Men jag klev iaf upp imorse och fixade naglarna, sedan gick jag och öppnade upp mitt gymkort som varit spärrat för bokning och så svängde jag förbi systemet. Promenerade sedan hemåt och startade dagens första tvättmaskin, hade nämligen tvättdag idag. Och så har jag hunnit storhandla också, vilket verkligen behövdes. Har ekat tomt på mat, har typ bara haft kattmat hemma haha. Och till sist så har jag då även hunnit städa lägenheten.
Det känns så bra när man hunnit med alla dagens planer. Det enda som jag inte gjort idag som jag också hade tänkt var att starta kapitel 3 i min behandling. Vilket jag hade behövt då jag har känt av lite små ångestattacker senaste dagarna. Men ska försöka hinna det imorgon eller på fredag.
Nej, nu är det dags att hoppa i säng och sova. Gonatt på er!
beauty, vardagligt | |
#1 - - Anita:

Snygga naglar :D :D

#2 - - Johan:

Härligt med så produktiva dagar ibland, det känns så skönt när man är klar med allt! :)

SV: Det förstår jag verkligen att du är! :)

#3 - - Days by Johanna:

Vilken dag du hade igår och naglarna blev verkligen snygga!

Upp