Resumé från Mars 2016

Hade en liten bloggpaus i början av Mars, men när jag var tillbaka så visade jag bl.a upp mina nya naglar - några av dom snyggaste jag haft.
 
 
 Jag köpte två nya parfymer, som snabbt blev mina favoriter.
 
 
 Mycket skönhet haha, men jag fick min egna lilla sminkhörna, älskar!
 
 
 Fortsätter med skönhet haha, gjorde en stor beställning från Tikei.
 
 
 Jag spenderade mycket tid i fjällen med närmsta släkten och familjen, terapi på hög nivå.
 
 
Jag & tjejerna hade ordnat surprise party för Lisa som hade fyllt år, temat var tequila/Mexico och kvällen blev så lyckad.
 
 
 Jag hade även totalt två veckors semester i Mars, vilket jag njöt av rejält.
jessicas | |
#1 - - Linda:

såå härliga bilder!!

#2 - - Bella:

Naglarna på första bilden, så snygga!

#3 - - Days by Johanna:

Det lät som ett bra mars 2016 :)

#4 - - Anita:

Bra snygga naglar :D

#5 - - Johan:

Åh, det är så fint och välbehövligt att åka bort med familjen sådär ibland! :)

SV: Ja, det är det faktiskt :)

Hoppas att du har det fint! :)

#6 - - JoJo:

vilken härlig tbt! :D du är så himla fin!

#7 - - Liene Svärd:

Kul med sminkbord :)

#8 - - Jessica Högberg:

mars 16 låter toppen!! hoppas 17 blir lika fin!

#9 - - Days by Johanna:

Tack jag är jätte nöjd med tårtan

Upp