.

 
Tjoo bloggen!
Idag är det min hatdag, men denna dag har trots allt varit bra. Startade dagen med en sovmorgon, sedan så promenerade jag till min vän Hannas nya lägenhet för att rasta hennes hund Nala. Så då blev det en liten promenad med henne, så himla mysigt! Efter promenaden så traskade jag hemåt igen, packade ihop mina saker och for till jobbet. Dagens arbetspass blev himla trevligt och det gick bra. Efter jobbet så promenerade jag hemåt samtidigt som jag pratade med min lillebror i telefon. Och nu avslutas denna kväll med ett avsnitt av Criminal Minds innan läggdags.
Gonatt på er!
ego pics | |
#1 - - elin:

Skönt med sovmorgon tog också en riktigt sådan i morse!

#2 - - Days by Johanna:

Lät som en bra dag! :)

Fin bild på dig

#3 - - Netti Starby:

Idag hade du verkligen inte någon hatdag och vad härligt att det blev en mysig dag istället! :-D Kramis

#4 - - Linda:

Mysigt med promenad :D

#5 - - Jessica Högberg:

Varför hatdag?

#6 - - Johan:

Det låter ändå som en bra dag för att vara en hatdag tycker jag ;)

SV: Haha ja, lite så faktiskt... :P

#7 - - Liene Svärd:

Så fin bild :)

Upp