Fredag

 
Herregud så dålig jag har blivit på att uppdatera. Men jag var ju ledig onsdag & torsdag, och då gjorde jag inget speciellt, så hade ändå inte haft något att skriva.
Idag är det då fredag och helg för dom allra flesta, men inte för mig då jag har jobbarhelg. Så i detta nu så sitter jag på jobbet, men hade hunnit tidsinställa ett inlägg till nu iaf.
Mina planer för helgen är väldigt lugna, jobbar som sagt, så för att orka det så blir det att lägga sig tidigt på kvällarna.
Nästa vecka så är jag ledig på måndagen, jobbar tisdag - fredag och på lördagen så åker jag till Magaluf! (Ok, skriver om det typ i varenda inlägg haha, men är så spänd & taggad).
 
Men ni får ha en trevlig fredagkväll hörrni, pusshej!
ego pics | |
#1 - - elin:

Sv: Men åh tack finis detsamma! hoppas du får en toppen bra kväll<3

#2 - - Netti Starby:

Åh vad roligt att du ska resa och så himla fin du är! :-D Kramis

#3 - - Ida:

Så fin! :D

#4 - - Days by Johanna:

Härligt med nedräkning till resan :)

#5 - - Linda:

Men åh vilken myströja, älska Adidas!

#6 - - elin:

Hoppas du får en toppen bra söndag!<3

#7 - - Tilda Barkselius:

Härligt att du var ledig onsdag och torsdag. Hoppas du fick en bra helg också!

#8 - - J:

Fin du är!!

#9 - - JoJo:

fina fina du! :)

Upp