Lite uppdatering

 
Hej, ber om ursäkt att jag inte uppdaterat på en vecka, men jag har haft en såå tröttsam vecka. Eller jag själv har varit så trött och slut, så har inte orkat göra så mycket mer än att jobba.
Men igår så fick jag faktiskt ett litet ryck och fick till slut ihop min soffa, yaay! Jag hade bett min storebror om hjälp, trodde inte jag skulle fixa det själv, men det gick. Så nu är den äntligen på plats och det blev så bra! Ska visa bilder sen när jag fått lite mer ordning.
Imorgon så ska jag jobba och sedan så får jag helg, jippie. Ska även försöka bli bättre på att uppdatera här.
Nu ska jag lämna soffan och förflytta mig till sängen istället så jag orkar stiga upp imorgon. pusshej!
ego pics | |
#1 - - J:

Så fin bild på dig!!

#2 - - Netti Starby:

Vad kul att det gick bra med soffan och fin bild på dig! :-D Kramis

Upp