'I'm in this fight and I'm swinging and my arms are getting tired. I'm trying to beat this emptiness, but I'm running out of time.'

 
Imorse så fick jag verkligen vakna på bästa sätt. Fick en massa pussar och gos, kattungarna är verkligen så mysiga på morgonen. Är typ därför jag varit på så bra humör idag och igår, verkligen bästa sättet att starta dagarna på.
Jag jobbade ett kvällspass idag och efter jobbet så har jag inte alls gjort så mycket. Har busat med katterna och sett på Greys Anatomy.
Nu har jag på mig en ansiktsmask som jag alldeles strax ska skölja bort, sedan så är det sovdags då jag börjar tidigt imorgon. pusshej!
ego pics | |
#1 - - Frida G Svensson:

alltså kvinna hur snygg är du egentligen!?

#2 - - Carolina Thoor:

Jättefin bild på dig och vad mysigt med ett sådant trevligt uppvaknande! :D

Sv; jo tack, det var det :)

#3 - - Angelica:

Åh, kattungar är ju det mysigaste!

#4 - - JoJo:

du är så fin! :D <3

Upp