Resumé från November 2016

Vi fick en massa snö och jag berättade även i början av November att jag hade fått magkatarr igen och mådde fruktansvärt.
 
 
 Införskaffade mig en ny mössa, som är så varm och fin.
 
 
Sandra & Maja sov hos mig en kväll och då blev det självklart tacos till middag.
 
 
Bjöd på en till titt i mitt fotoalbum.
 
 
 Beställde ny hudvård från Yves Rocher, som jag verkligen gillade. Dock så tror jag att det var nånting som jag var känslig mot i denna serie, för efter ett tags användning så blev jag bara knallröd i ansiktet och det kändes som hela facet brann. 
 
 
 Mina november naglar, hur snygga??
 
 
 Var mycket fram och tillbaka med magkatarren denna månad, tyvärr.
 
 
 Och en kväll så bestämde vi oss spontant för fest och jag har adrig gjort mig klar för fest så snabbt som den kvällen haha.
 
jessicas | |
#1 - - Jessica Högberg:

Hoppas magkatarren är utrotad!

Upp