01.11

Hej du inte så efterlängtade helg. Brukar inte vara så otaggad på helg även fast jag har jobbarhelg, men nu är jag fasen de.
Min fredag var väl lite upp och ner. Har varit irriterad hela dagen och inte alls kännt mig på humör.
En av ljuspunkterna var dock att få träffa min härliga arbetskollega Linnea igen, efter att inte ha setts på typ en vecka.
 
Jag slutade iaf jobba kl. 20.15, hade egentligen planer på att göra en tidig kväll (hehe, ni märker ju hur det gick). Men jag kände att jag behövde ventilera av mig lite, så jag for hemåt och bytte om till träningskläder istället för att ta en promenad. En 5 kilometersrunda blev det och de var så härligt. Kändes mycket bättre efteråt.
Nu har jag precis lagt mig i sängen och är redo för att sova. Så vi får höras sen, puss & gonatt!
 
 
vardagligt | |
#1 - - Johan:

Här var det lite sämre väder igår, men i onsddas och torsdags var det sådär riktigt skön höstluft och jäteskönt ute. då är det såå skönt att gå ut och gå en sväng :)

SV: Ja faktiskt. Jag själv skulle nog dock inte säga att tisdagar är värsta dagen, men det ligger kanske något i det ändå...

#2 - - Jessica Högberg:

Skön ventilation med en promenad. Hoppas du fått sova gott och vaknar på ett strålande humör

Upp