21.00

 
Alltså så skönt, vaknade på mycket bättre humör både lördag och söndag. Tar ju verkligen så mycket energi att gå runt och vara irriterad.
Anyway, trots att jag har jobbat hela helgen så har jag fått in lite trevligheter på kvällarna.
Igår så slutade jag jobbet 17.15, då åkte jag hemåt direkt. Piffade till mig inför kvällen och for till Mimmi då hon hade fest. Jag drack en cider, men sen så blev det cola för mig resten av kvällen och så gick jag hemåt när resten av gänget skulle ut på krogen. Började nämligen jobba kl. 7 imorse. Slutade jobba 14.15 idag, då blev det samma sak - hem och fixa till sig. Sedan så kom Linnea till mig, vi drack kaffe och snackade lite. 
Efter de så gick vi till Texas Longhorn där vi mötte upp resten av arbetskollegorna, vi skulle fira två som har fyllt år och käka middag. Mycket gott och trevligt var de o nu är jag proppmätt!
 
Jag har precis kommit ut ur duschen och nu så ska jag smörja in mig med min favvis bodylotion och renbädda sängen, sedan ska jag sova gott. Blir tidig morgon imorgon också.
Hoppas ni haft en fin helg!
ego pics | |
#1 - - Selma:

Så fin du är 😍

#2 - - Frida G Svensson:

alltså shut up vad jäkla snygg du är kvinna!

#3 - - Carolina Thoor:

Låter som två jättebra dagar trotts att du jobbade hela helgen, likaså för mig. Vad arbetar du med? :)
Jättefin bild på dig!

Sv; tusen tack! :D
Tack, det var det. Hoppas att du också hade en bra vecka :D

#4 - - My:

Roligt att du kunnat haft saker för dig på kvällarna trots jobb :)

#5 - - jessy:

Du är ju så fin!

#6 - - Angelica:

Låter ändå som en bra helg, skönt när man kan klämma in lite på eftermiddagarna/kvällarna!

#7 - - JoJo:

det är härligt när man vaknar på bra humör :)

#8 - - Johan:

Kaffe är ju aldrig fel ;)

SV: Ja det är det verkligen! Tyvärr har det ju inte varit så fint väder med så hög och klar luft som det var då förra veckan mer efter det, iaf inte här, men det kanske kommer :)

#9 - - JoJo:

snygga du! :D hoppas att du har en fin onsdag. <3

sv; ja bästa staden! :D​

Upp