Go for someone who is not only proud to have you, but will also take every risk just to be with you.

Kom på att jag inte visat min nya säng, så här är två bilder på den när jag precis fått hem mina nya sängkläder också. Förstår ni att jag längtar efter att lägga mig varje kväll? Haha!
 
Hejhej!
Egentligen så skulle jag endast vara ledig torsdag (idag) denna vecka men eftersom att jag hoppade in och jobbade dubbelpass i tisdags så fick jag även vara ledig onsdag. Så skönt med två lediga dagar!
Efter jobbet i tisdags så gick jag en långpromenad med Hanna och Emelia, det var så härligt. Sedan så har jag i princip bara sovit mig igenom dessa två lediga dagar. Trist att slösa dom på det sättet, men min kropp behövde verkligen det.
Idag så har jag, förutom att sova, även tagit en lång dusch och haft hårinpackning och ansiktsmask. Härligt att bara ta hand om sig själv en dag.
Just nu så sitter jag och kollar på Tunnelbanan och sedan ska jag sova o ladda upp inför jobbarhelg. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - JoJo:

åh vilken snygg säng! :D jag har också marmormönstrade sängkläder. det är ju sååå snyggt! <3

#2 - - Linda:

jätte fint! :)

Upp