Min helg

//Min favoritsmak på celsius, drack denna i fredags för att orka dagen//
 
 
 //Slutade jobbet kl. 16 och då åkte jag direkt till gymmet//
 
 
 //Efter gymmet så åkte jag hem till mamma för att fredagsmysa med familjen. Lånade hennes tvättmaskin för att tvätta lite och så blev det en dusch + bastu innan jag landade i soffan för att kika på Idol//
 
 
 //Kissebebis<3//
 
 
//Lördagens sminkning//
 
 
//Partycrew//
 
 
Yes, där hade ni lite bilder från min helg.
I fredags så sov jag även över hos mamma och det var så mysigt. Vaknade på lördagmorgonen bredvid syrran och 3 busiga kattungar, perfekt start på den dagen. Käkade frulle och spelade Monopol med syrran innan jag for tillbaka till stan. Lämnade bilen hemma och gick in till stan för att möta upp Hanna och försöka hitta någon outfit till kvällen. Gick inte så bra, hittade ingenting så fick bli en gammal outfit från garderoben till kvällens festligheter.
Lördagkvällen så blev det fest hos Jossan och jag hade en superrolig kväll! Blev lite för mycket av det goda för mig haha, så däckade direkt jag kom hem efter krogen.
 
Idag söndag så har jag inte alls varit bakis, bara trött. Så skönt att slippa vara bakis. 
Under kvällen så har vi varit på nyöppnade Pinchos och ätit och sedan jag kom hem så har jag kollat på lite kärleksfilmer - i brist på romantik i sitt egna, tråkiga liv så får man passa på att drömma sig bort;)
 
Ja, men det var den helgen de! Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan lägga mig. 
pusshej! 
pics | |
#1 - - Carolina Thoor:

Låter/ser ut som om du har haft en jätte trevlig och mysig helg :D

SV; ja, det var jätte gott :D

#2 - - Frida G Svensson:

funkar verkligen energidrycker?

#3 - - Johan:

Det låter som en fin helg, särskilt fredagen och lördagsmorgonen :)

SV: Jag längtar lite efter snön får jag faktiskt erkänna, men det dröjer nog ett tag till innan det blir snö här...

#4 - - JoJo:

det låter som att helgen var väldigt bra för dig tjejen :D

vad kul att du gillar inlägget om mig :D hoppas att du har en fin vecka tjejen <3​

#5 - - MADDISENJ.SE:

Så snygg sminkning!!

#6 - - Angelica:

Men åh, vad härligt med bastu!!

#7 - - Jessica Högberg:

Härlig helg! Fantasier och drömmar är inte det sämsta=)

Upp