Min måndag

//Börjar med att bjuda på en osminkad och trött selfie. Haha, det syns hur sliten jag är//
 
 //En Nocco fick slinka ner för att orka dagen//
 
 //Kvällsträning//
 
Typ min måndag i sin helhet. Jag låg i princip i sängen tills jag var tvungen att göra mig klar för jobbet och åka.
Jobbade ett kvällspass och slutade då 20.15. Tog bilen direkt hem och bytte om till träningskläder för att köra ett kvällspass på gymmet. Är fortfarande chockad att jag tog mig dit hehe.
Efter gymmet så åkte jag hemåt och gjorde i ordning 2 äggmackor och en smoothie bowl, det blev de enda ordentliga jag har ätit idag...
Och så till det bästa som har hänt under dagen - slog igång Viaplay när jag skulle käka och såg till min stora glädje att Greys Anatomy säsong 13 har kommit ut!!! Yaaay! Har bara sett till säsong 12, men nu kan jag plöja mig igenom säsong 13 också. Såg ett avsnitt och sen var det hopp in i duschen och nu så ligger jag i sängen redo för att sova.
Så nu kryper jag och katterna till kojs, så får vi höras. pusshej!
jessicas | |
#1 - - My:

Härligt med ett sent gympass :D

#2 - - Carolina Thoor:

Skönt att du tog dig iväg till gymmet. Det är rena rama hatkärlek till dessa träningsdagar haha :D

Sv; ja, så härligt!
Tack, det har jag haft. Hoppas att du också hade en bra helg :)

#3 - - MADDISENJ.SE:

Bra jobbat med träningen trots att du var trött!

Upp