Resumé från Oktober 2016

Tog selfies i mitt lila hår och njöt av lite lediga dagar i början av månaden.
 
 
Köpte nya träningstights, en väska och en shaker. Var för övrigt duktig på att träna denna månad.
 
 
 Fixade naglarna i vanlig ordning och det blev en höstig färg.
 
 
 Min älskade mamma fyllde år! Vi firade henne och jag stannade kvar på kvällen också, då såg vi på film och käkade gotta till de.
 
 
Hade myskvällar med varma bad och serietittande i min sköna pyjamas.
 
 
 Myskväll med tjejerna!
 
 
 En vecka efter att mamma fyllde år så fyllde min yngsta lillebror år, så då var det hans tur att bli firad.
 
 
Det blev halloweenfest hos mig och det var så kul, hade fixat en massa pynt också.
 
 
 Det blev kallare och frost och det var bara att förbereda sig på vintern.
jessicas | |
Upp