Actions speak louder than words, so believe what you see and forget what you heard.

 
Idag är jag ledig, älskar att va ledig på tisdagar hehe! Tisdagar är ju nämligen den dagen som jag tycker minst om. 
Jag sov ut imorse, steg upp vid kl. 11 ungefär. Då drog jag direkt på mig träningskläderna och drack en Nocco. När den var uppdrucken så promenerade jag till Hannas lägenhet, för att gå en promenad med hennes hund Nala. Valde också att ta med mig henne hem hehe, så är hundvakt nu ända tills Hanna slutar jobba.
Jag har precis kommit ut ur duschen och resten av dagen blir nog lugn. Tänkte sminka mig lite och sen får vi se.
Ha en fin tisdag, pusshej!
ego pics | |
#1 - - jessy:

Fin du är!

#2 - - Jessica Högberg:

skön ledig dag!

#3 - - MADDISENJ.SE:

Vad skönt att vara ledig på tisdagar! Jag är alltid som mest trött på tisdagar av någon anledning :p

#4 - - JoJo:

snygging. jag gillar din outfit :) är det blommiga en tröja eller ett linne? skitsnyggt! vart är det ifrån?

#5 - - My:

Härligt med promenad! Och sååå mysigt med en vovve hemma en stund :D

#6 - - Johan:

Det är väl faktiskt konstaterat att tisdagar är den sämsta dagen enligt majoriteten av oss svenskar. den sämsta tidpunkten är typ 11:30 eller något sådannt. Varför det är så kan kanske vara för att det dels är långt till helgen och samtidigt så har lyckan efter helgen som kanske hängde i under måndagen försvunnit...

SV: Ja det är det ju faktiskt!
Hur lång tid tar det att flyga ner och vad kostar det ungefär?

#7 - - Carolina Thoor:

Mysigt att vara ledig, ta en promenad med en vän & ta hand om din väns hund tills hon slutar arbetet :)

#8 - - Angelica:

Vad fin du är!

#9 - - Emma Fernhagen:

Fin bild!

#10 - - Madeliene:

Fin du är :)

Upp