Lär känna mig

Namn: Jessica Magnusson
 
Födelseår: 1995
 
Födelsedatum: 1a februari
 
Stjärntecken: Vattuman
 
Bor: I en trea, i Skellefteå
 
Längd: Hela 159 cm
 
Skostorlek: Intressant? 38
 
 
 
 
 
Allmänna frågor
 
Nämn tre bra egenskaper hos dig: Generös, omtänksam & noggrann.
 
Nämn tre mindre bra egenskaper: Självkritisk, blir lätt svartsjuk & hetsigt temperament.
 
Vad är du rädd för? Spindlar, döden & att bli sviken.
 
När grät du senast? Nån dag förra veckan.
 
När skrattade du senast? Idag.
 
Har du varit utomlands? Yes, det har jag. Jag har varit i Turkiet, Frankrike, England, Grekland och Spanien.
 
Det roligaste jobbet du haft/har? Det är de jag har nu, receptionist.
 
Har du någonsin sportat? Ja, det har jag. Jag har ridit och spelat fotboll i många år.
 
Har du några tatueringar eller piercingar? Jag har bara hål i öronen i nuläget, men har även haft hål i naveln och i näsan.
 
 
Favoriter
 
Serie: Grey´s Anatomy, Vänner, Förhäxad & Criminal Minds.
 
Film: Kollar så sällan på film, har typ ingen favorit.
 
Färg: Svart & rosa.
 
 
Antingen eller frågor
 
Hamburgare eller pizza? - Pizza
 
Kött eller fisk? - Kött
 
McDonalds eller Max? - Max
 
Sverige eller utlandet? - Just nu är jag så jäävla sugen på att åka utomlands, så säger utlandet
 
Sommar eller vinter? - Sommar
 
Vår eller höst? - Tycker varken om våren eller hösten, men måste jag välja så säger jag nog våren
lista | |
Upp