Min onsdag

 
Hoppsan hejsan, vad jag känner mig på bra humör idag, trots att jag varit väldigt trött.
 
Igår så fick jag min nya säng levererad till mig, så jag och syrran skulle sätta ihop den. Kan väl erkänna att det mest var min syster som fixade allt och det blev så himla bra! Sen så sov hon hos mig och sängen är såå skön.
Imorse så for jag först på workshop via jobbet och sedan vidare för att jobba några timmar. Vid två tiden så slutade jag och for hem till mig för att plocka upp Sandra och så for vi till läkaren. Hon ska få hjälp för sin sprutfobi och det passa bra att jag följde med henne till det mötet, då jag också har sprutfobi.
  
Måste få skryta lite över min underbara syster - hon var superduktig på mötet och så hade hon en överraskning till mig. Hon hade bäddat sängen och diskat undan all disk i köket medans jag jobbade, hur gulligt??
Anyway, jag skjutsade sedan hem henne till Byske och så har jag stannat där under kvällen. Ätit mammas köttsoppa, lockat syrrans hår med min nya locktång, myst & busat med kattungarna.
 
Perfekt dag må jag säga och nu är jag väldigt trött. Så nu blir det att tvätta bort sminket och lägga mig, tror jag kommer sova gott inatt.
Pusshej & gonatt!
ego pics | |
#1 - - Carolina Thoor:

Galet mysigt med en ny säng! Det står på min lista på nytt till lägenheten hihi :D
Och trevligt att du kunde följa med din vän som är spruträdd. Jag kanske också bör gå på sådant där jag med ^^,

Sv; tusen tack!

#2 - - JoJo:

snygging! :D hoppas att du får en bra vecka <3

Upp