Good hair days make me feel like I can rule the world.

 
Tadaaa! Äntligen så har jag löshår. Beställde det förra veckan och fick hem det i fredags och idag så hjälpte Hanna mig att sätta in det, är så nöjd!
Så det är en grej som har hänt idag, annars så har dagen varit rätt lugn. Har myst med katterna, diskat lite, kollat på serier och satt ihop min nya byrå till vardagsrummet. En härlig dag alltså.
 
Imorgon så ska jag upp tidigt, har nämligen tvättid och så tänkte jag storstäda hela lägenheten. Ser ut som ett bombnedslag här hemma, så blir bra att få det lite julfint.
Vi får höras sen, för nu ska jag tvätta bort sminket och sedan lägga mig, så jag orkar med städningen hehe. pusshej!
beauty, vardagligt | |
#1 - - Carolina Thoor:

Riktigt riktigt fint! Och skönt med att få städa och få undan lite tvätt idag. På fredag kommer vi få undan lite tvätt hos oss :D

Sv; ja, det var det verkligen :D

#2 - - JoJo:

men wow så snyggt det blev! :D <3

Upp