Min torsdag

Okej, min torsdag har varit... Otroligt seg och tråkig, må jag säga.
Men blev på desto bättre humör på kvällen. Då fick jag nämligen ett sms om att mitt paket hade kommit, alltså julklappen som jag köpte till mig själv. Så efter jobbet så åkte jag och hämtade ut den och det var... En ny kamera! Aaah, så glad!! Har velat ha en Canon sen flera år tillbaka och nu kände jag att jag skulle unna mig. Tycker jag förtjänar de efter en tuff tid i mitt privatliv.
 
När jag hade hämtat ut den så åkte jag tillbaka till jobbet, då Linnea slutade kl. 21 (jag slutade 20.15). Då tog vi oss en kopp kaffe och satt o snackade i nån timme innan jag skjutsade hem henne. Mysigt avslut på denna torsdag!
 
Nu så måste jag lägga mig, jobbar långpanna imorgon men sedan så går jag på ledig helg, wiho.
Gonatt på er!
 
My new love!
vardagligt | |
Upp