Söndag & så taggar vi för ny vecka

Påfyllning från apotekets serie Apoliva - en handcreme och sminkservetter och så ett nytt schampo + balsam som jag tänkte testa.
 
Och så var denna vecka slut och jag är så peppad på nästa vecka! Imorgon, måndag, så jobbar jag långpass och sen så går jag på en veckas julledighet, aah så skönt det ska bli.
 
Idag har jag ju då också jobbat, var otroligt trött men det flöt ändå på bra. Söndagar brukar oftast vara lugna och det kan vara skönt ibland.
Efter jobbet så åkte jag in till stan för en massa ärenden - handlade kattmat och hämtade ut fyra paket, varav ett från Apoteket som ni ser här ovan. 
Under kvällen så har jag kikat på 90210 och även hunnit träffa Hanna & Emelia en sväng. Men nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla uppe ögonen, så jag tänkte faktiskt lägga mig redan nu och göra en tidig kväll. 
Förhoppningsvis är jag piggare imorgon och orkar ta mig igenom ett 12 timmarspass på jobbet.
Gonatt!
beauty, vardagligt | |
#1 - - Carolina Thoor:

Lycka till på jobbet idag & hoppas att det har gått bra :) härligt med att hämta ut paket. Det hoppas jag på att få göra idag :D

Sv; ja, så mysigt!

#2 - - Jessica Högberg:

Ska bli så skönt med lite julledigt!!

#3 - - Johan:

Tidiga kvällar är skönt ändå!
Hoppas långpasset gick bra idag!
Jag jobbar bara imorgon, sedan är jag ledig fram till 8 januari :)

Hur mår du och katterna? :)

#4 - - Angelica Wåhlin:

Älskar deras sminkservetter!

Upp