Tillbaka

Bjuder på en oldie
 
Hejsan!
Här kommer en liten update efter en månads paus.
Jag har haft en period då jag inte alls mått bra, har rent ut sagt mått skit och kände att jag behövde fokusera på mig själv.
Mår bättre nu och blev sugen på att slänga in ett inlägg, so here we go!
 
Vad har hänt senaste månaden då? Egentligen inte alls så mycket speciellt, utan jag har jobbat, umgåtts med kompisar, fräschat till håret, julpyntat och lite annat smått o gott. 
Igår så hade vi ordnat en överraskningsfest för Emelia, som dock fyllde år i September men pga jobb och annat så blev det av först nu. Men det blev lyckat, då blev hon extra överraskad. Hade en riktigt trevlig kväll!
 
Jag sitter just nu och kollar på youtube, ska också fixa ihop en matlåda så jag har lunch inför morgondagen och sedan så ska jag lägga mig. 
Nu ska jag försöka hålla igång uppdateringen, så vi höres snart igen. pusshej!
jessicas | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Skönt att du verkar må bättre nu! Hoppas det får fortsätta så! Kram

#2 - - Carolina Thoor:

Jobbigt att du har haft en tuff period, men skönt att höra att du känner att du nu mår bättre <3
Trevligt även med att ha överraskat sin kompis som blev glatt överraskad även :D

Sv; jo men visst!

Upp