Morgonlistan

Bildresultat för morning quote
 
 
När kliver du upp? Det är lite olika, beroende på hur jag jobbar eller om jag är ledig. Men oftast så ställer jag väckaren på 4.30 eller 10-11 när jag jobbar och är jag ledig så sover jag oftast ut.
 
Vad är det första du gör varje morgon? Går på toa och sen så ger jag kissarna mat och vatten.
 
Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon? Hmm... Går på toa>borstar tänderna>tvättar ansiktet och smörjer in mig>tar p-piller och mina mediciner. Kanske 10 minuter totalt.
 
Är frukost viktigt? Egentligen så tycker jag att det är de, men jag är dålig på att äta frukost. Om jag inte jobbar morgon så äter jag tyvärr sällan frukost.
 
Vad äter du till frukost? Hotellfrukost, yummie! Som sagt, jobbar jag morgon så äter jag frukost på jobbet, vilket då blir hotellfrulle. Annars så tar jag en smoothie eller så skippar jag frukosten.
 
Är du morgontrött? Jag är sjukt morgontrött haha.
 
Vad har du för alarm? Jag ställer flera larm på mobilen och så har jag en vanlig väckarklocka som står på andra sidan av rummet så jag måste kliva upp för att slå av den.
 
Hur ser en perfekt morgon ut? En perfekt morgon för mig innebär sovmorgon, mys med katterna och sedan stiga upp och äta brunch i soffan och kika på serier.
 
Vad är det bästa med morgonen? Är som sagt ingen morgonmänniska, så ingenting haha ;)
  
Hur går du helt klädd på morgonen? När jag är ledig så går jag i pyjamas, morgonrock eller en hoodie väldigt länge på morgonen hehe.
lista | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Kul lista!

#2 - - Jessica Högberg:

Låter som mej, särskillt pyjamas delen😂

Upp