Tillökning i familjen

Som rubriken lyder så har jag fått tillökning i familjen!
Efter många funderingar och tankar så blev det två till kissemissar. 
Familjen hade ju fått 3 kattungar och dom skulle behålla en, så dom andra 2 fick flytta hem till mig igår. Sen vet jag att många tycker att det är konstigt och överdrivet att skaffa två till katter, men jag bryr mig inte längre om vad andra tycker.
Eftersom jag också bestämt mig nu för att leva singel och själv ett bra tag framöver så måste man ju fylla livet med någonting annat - så vad passar inte bättre än djur? Det är ju verkligen det absolut bästa som finns
 
Annars så har jag en ledig och lugn helg. Sandra sov hos mig igår och hon sover även här inatt.
Blev tillfrågad under kvällen också om jag ville följa med till Ikea imorgon, så lite spontant så drar jag till Umeå imorgon. 
 
Här har ni mina nya små hjärtegryn
vardagligt | |
#1 - - Jessica Högberg:

Äh, en eller två går ingen skillnad;) Happy shopping at IKEA=)

#2 - - MADDISENJ.SE:

Vad mysigt, vilka sötnosar!

#3 - - Frida G Svensson:

Det glädjer mig att se att du följer ditt eget hjärta och går din egen väg! <3

Upp