Mysmåndag

 
 
Såhär ^ mysigt har vi haft det idag. Dock är inte bilden från idag, men har varit samma mysmode haha.
Det enda jag hade planerat för dagen var en spadag och det har varit riktigt skönt att inte ha några måsten.
Jag har tagit en varm dusch, peelat hela kroppen, rakat benen, haft hårinpackning och sedan smort in mig med bodylotion. Tänkte även använda en ansiktsmask efter middagen och BUSa mig. Kommer känna mig så fräsch sen hihi!
 
Just nu så sitter jag och kollar på Förhäxad, var så länge sen jag såg de så nu tänkte jag börja om med de. Har alla boxar hemma, så det blir perfekt! Det var en av mina första favoritserier och den ligger mig varmt om hjärtat.
Nu ska jag ta en paus från tv-tittandet och torka håret o sedan laga en fetaostsallad. 
Vi höres, pusshej!
jessicas | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Ser riktigt mysigt ut :D

#2 - - Angelica Wåhlin:

Låter som en såå mysig dag!

#3 - - Jessica Högberg:

Härlig söndag, min går lite i samma tecken;)

#4 - - JoJo:

aaw, så mysigt det låter! :D hoppas helgen har varit fin snygging :) <3

#5 - - Frida:

Låter som en riktigt härlig dag, och extra mys med alla kissar :D

Upp