If two people are meant to be together, eventually they'll find their way back.

Rita Ora!!!
 
 
 
Och så var roligaste helgen på hela året över, Stadsfesten.
Det blev fest både fredag och lördag och jag har haft en så rolig helg! Helgen har då bestått av att träffa både nya och gamla bekantskaper, skratt, spel, alkohol, dans, musik och bara en massa skoj.
Jag hann se Icona Pop på fredagen och Rita Ora & Robin Schulz på lördagen - precis dom som jag var intresserade av att se också, perfekt!
Det enda jag ångrar är att jag inte har skött min träning och kost fram till nu - jag hade ju planerat att ha gått ner en massa i vikt och vara smokin hot, men så blev det ju tyvärr inte. Har bara mig själv att skylla, måste ta tag i detta nu!
 
Ny vecka fr.o.m imorgon då och jag ska fortsätta njuta av semestern allt jag kan. Ångesten fortsätter dock smyga sig på inför att semestern snart är slut, men ska verkligen försöka tänka bort de.
 
Puss på er!
 
festligt | |
#1 - - Carolinn:

Men vilka bra artister! Har alltid velat se Icona Pop. Kul att du haft en grym helg finis.

#2 - - Amanda Persson:

älskar när det händer saker i sin stad! så mysigt :) kram!

#3 - - Flisan:

sv: åh va kul :D

åh roligt :D

Upp