Min måndag i bilder

//Dagens enkla outfit//
 
//Kl. 14.00 så hade jag tid på vårdcentralen för att ta lite prover, så åkte dit och lät dom ta blodproverna//
 
 //Åkte sedan hem till mamma för att låna deras tvättmaskin och umgås med familjen. På kvällen när jag åkte hemåt så följde syrran med mig//
 
 //Väl hemma hos mig så gjorde vi fruktsallad m. grädde som vi käkade framför Criminal Minds//
 
Yes, där har ni min måndag!
Jag känner mig back on track efter halsflussen, har en dag kvar med penicillin kuren och sedan så slipper jag den. Idag har jag varit ledig, då jag jobbar resten av denna vecka. Hårdstart efter en tids sjukdom haha.
Men ni ser lite bilder här ovan från min dag. Har spenderat i princip hela dagen i Byske och förutom besöket på Vårdcentralen så har dagen varit riktigt bra!
 
Just nu så sitter Sandra & flätar mitt hår medans jag bloggar och när vi är klara med de så ska vi göra oss klara för sängen och sedan sova.
Hoppas eran start på veckan har varit bra, pusshej!
pics | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Låter som en bra måndag! :)

#2 - - Miss Jennifer:

Hoppas din dag har varit bra :)

#3 - - MADDISENJ.SE:

Skönt att du mår bättre! Vad gott det såg ut med fruktsallad och grädde :D

Upp