Nya naglar och påskledighet

Hej på er!
I skrivande stund så har jag påskledighet och jag njuter för fullt!
Jobbade långpass igår och sedan så fick jag gå på ledighet. Så nu är jag ledig fram tills på tisdag och det ska bli så skönt.
Igår så kom min syster till mitt jobb och efter att jag hade stängt på jobbet så åkte vi hem till mig. Då blev det fruktsallad (hehe igen) och lite Criminal Minds innan vi gick och la oss.
 
Idag så har jag inte haft några större planer - det enda jag hade planerat var att fixa nya naglar. Så jag gick till min nya nageltjej och var där och fräschade till mina nails. Alltså jag är så nöjd, hon är så himla duktig och verkligen så sjukt trevlig!
När det var klart så for jag hem igen och fixade till mig lite, sedan så for jag, Sandra och Annelie för att handla lite. 
Resten av dagen har varit lugn och på kvällen så följde jag Sandra till busstationen och sa hejdå till henne sedan så drog jag hemåt igen.
 
Under kvällen så har jag hunnit träffa lite kompisar och sedan diskat undan lite här hemma och nu så kollar jag på Tunnelbanan. När jag sett klart det här avsnittet så blir det att tvätta bort sminket, borsta tänderna och så ska jag lägga mig.
 
vardagligt | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Näe, jag dör vilka snygga naglar!! Gör du akryl eller gelé? :)

#2 - - Miss Jennifer:

Riktigt snygga naglar :D Glad påsk :D

Upp