HejHej

Bjuder på en oldie på mig & Hanna.
 
Jo men tjabba, tjena! Jag hade tänkt uppdatera mer i veckan, men jag har haft sån fruktansvärd mensvärk och pms så jag velat dö. Men nu är det bättre och jag har haft en bra dag idag, så nu kan jag uppdatera haha.
 
Jag har jobbat 5.15 - 13.45 idag och när jag slutade så for jag förbi Ica för att hämta ut ett paket. Cyklade hemåt och här hemma så har jag påbörjat städning av lägenheten. Fick även en leverans med lastpallar av en kille som jag tänkte göra balkongmöbler av (återkommer med bild på det senare. Om det blir bra, haha lol).
Senare under kvällen så mötte jag Hanna utanför Suntan, då blev det solning och sedan så åkte vi mot Byske. Vi skulle hälsa på hos min familj och gosa med deras kattungar. Deras katt har fått en ny kull med bebisar, så det var mysigt.
När vi hade varit där så åkte vi ner till havet en sväng och bara pratade gamla minnen.
 
Nu är jag hemma igen och ska snabbduscha, sen ska jag sova för att orka sista arbetsdagen för denna vecka. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - JoJo:

usch för mensvärk!! :(

sv; kul att du är tillbaka igen vännen! :) jag har själv haft lite blogguppehåll senaste veckan :) det är bara bra med mig. är det bra med dig också? <3

#2 - - Angelica Wåhlin:

Usch för mensvärk!

Upp